Campanya "Santa Coloma solidària també al Nadal"

Es recolliran productes d’higiene personal i joguines per als veïns i les veïnes que més ho necessiten.

L’Ajuntament i la Creu Roja impulsen des de finals de novembre la campanya «Santa Coloma solidària també al Nadal», destinada a ajudar els veïns i les veïnes de la ciutat que més pateixen la crisi econòmica. L’objectiu és fer una mica més còmoda i alegre una època de despeses complementàries i especialment sensible a les mancances que ha imposat la crisi a moltes famílies.

Una iniciativa que es duu a terme fa més de 20 anys  i de la qual es van beneficiar més de 500 infants i joves de la nostra ciutat a la passada campanya. Escoltant les entitats de l’àmbit social i Creu Roja, tornem a plantejar la campanya d'una forma diversificada amb l’objectiu d’atendre de forma ajustada a les famílies amb més necessitats de la ciutat. Donat que el Gran Recapte s'organitza durant els dies 30 de novembre i 1 de desembre, centrarem els esforços a recollir joguines, contes-llibres, productes d'higiene personal, sense oblidar-nos als i les joves també els hi agrada jugar.

Activitats previstes a la campanya solidària

• Recollida de productes d’higiene personal. La ciutadania podrà participar amb l’aportació de productes d’higiene personal als centres educatius (fins al 14 de desembre) i centres cívics (fins al 20 de desembre) adherits a la campanya.
  • Recollida de joguines. Es podran portar joguines fins al 5 de gener als mercats municipals, així com als actes esportius i d’oci solidaris. Altres punts de recollida seran l’Auditori de Can Roig i Torres els dies dels concerts i el Teatre Sagarra. Per últim, el 21 de desembre se celebrarà la Nit Solidària, un esdeveniment que impulsa el sector de l’oci nocturn.

Recordeu que també es podran portar qualsevol de les donacions al local de la Creu Roja (c. de Lluis Companys, 1), de dilluns a dijous de 8 a 14 h. i de 15 a 17 h., i divendres de 8 a 15h fins al 5 de gener.

Trobareu tota la informació al detall de les recollides solidàries en aquest web.

Durant aquesta setmana també es faran recollides solidàries als concerts de l’AuditoriCan Roig i Torres (14 de desembre, 18 de desembre, 19 de desembre i 20 de desembre;i al festival solidari de dansa Yolanda Valero (15 de desembre).

Pel Nadal també torna una activitat ja tradicional de la nostra ciutat en aquestes dates: el Circ de Nadal (del 27 de desembre al 5 de gener) on dins d’una gran carpa ubicada a la plaça de Pau Casals hi trobarem un circuit d’activitats de les arts del circ separat en diferents àrees, a càrrec de L’excèntrica.