NOTÍCIES

La nova comissaria de la Policia Local serà una de les més modernes de Catalunya

El Ple ha aprovat modificar el planejament per fer la seva construcció a la plaça de les Cultures. Estarà molt millor comunicada i tindrà unes instal·lacions noves i modernitzades.

El Ple acorda modificar el PGM per fer la nova comissaria de la Policia Local i aprova el PAM 2020-2023

El Ple de l’Ajuntament de setembre ha tornat a fer-se de manera telemàtica per tal de complir amb les normes de distanciament físic a que obliguen les mesures sanitàries per contenir els contagis per Covid-19.

El 3 d’octubre el Teatre Sagarra torna a aixecar el teló

Aquest dissabte dia 3 d’octubre el Teatre Sagarra tornarà a aixecar el teló per acollir la nova programació d'octubre a desembre.

El Dia Mundial dels Animals de Companyia clama contra l’abandonament i per la bona tinença

Al darrer ple de setembre es va aprovar, amb la unanimitat de tots els grups municipals, una moció contra el maltractament animal.

Tall de trànsit al carrer Cultura

A partir de dilluns 5 d'octubre es tallarà un tram del carrer Cultura, entre el passeig de la Salzereda i el carrer de Sant Joaquim.

La Mostra Internacional de Films de Dones arriba a Santa Coloma

L’objectiu d’aquesta mostra és promocionar el cinema dirigit per dones.

Inscripcions obertes a l'Escola Popular d'Economia Feminista

El proper 6 d'octubre es donarà el tret de sortida de la 12a edició de l'Escola Popular d'Economia Feminista, que enguany es fa en línia.

Importants novetats en el Programa de Gimnàstica de la Gent Gran a causa de la COVID-19

Aquest curs 2020-2021 el programa d'Activitats Físiques per a la Gent Gran, que va adreçat a les persones de més de 60 anys, no començarà en tots els espais previstos