Aquest mes presentem la nova eina d'acció que posarem en marxa aquestes pròximes setmanes: ‘La Xarxa és SNTK’.
Com el ‘Triple Check’, ‘La Xarxa és SNTK’ és una campanya de sensibilització que busca descriure i visibilitzar el treball en positiu de La Xarxa. Les propostes d’enguany pretenen connectar amb el dia a dia de les persones, apropant-nos a través de les pantalles i les xarxes socials. Enfront dels missatges d'odi i crispació relatem i posem en comú experiències, sentiments i vivències per construir noves narratives interculturals.
Partim de la necessitat de reconèixer-nos a través de les nostres diferències i diversitats, i de la necessitat de produir canvis en els discursos i formes de pensar. Donar valor allò que ens defineix com a ciutat, a partir dels conceptes claus del Servei de Convivència, Desenvolupament Comunitari i Civisme.
L'acció es vincula a les línies de treball de la RECI( Red Española de Ciudades Interculturales) i responen al repte de la incorporació de la interculturalitat en els serveis públics, a través de la millora de les competències interculturals de l’àmbit polític, professional, i dels veïns i veïnes en general.
Trobar-se per construir nous escenaris de col·laboració i creació de materials de sensibilització a través dels diferents espais de treball a través d’una de les eines més importants que disposem: la comunicació.