Solidaritat amb Barcelona: tothom a la manifestació d'aquest dissabte

Des de Santa Coloma fem una crida a la participació ciutadana en aquest gran acte col·lectiu de rebuig a la violència terrorista i de crida per la pau.

L’Ajuntament de Santa Coloma fa una crida a la participació de tots els colomencs i les colomenques en la manifestació organitzada per aquest dissabte a Barcelona, per mostrar el rebuig dels atemptats de la passada setmana, i en favor de la pau.

Tota la ciutadania està cridada a participar en la gran manifestació que es farà dissabte, 26 d’agost, a les 18.00 hores, i que recorrerà des de la cruïlla de l’avinguda de la Diagonal de Barcelona amb passeig de Gràcia, fins a la plaça de Catalunya. La capçalera de la manifestació estarà situada a l’altura de la Gran Via de les Corts Catalanes. A la plaça de Catalunya hi haurà un escenari on se celebrarà l’acte final de la marxa

Amb el lema ‘No tinc por’, la manifestació pretén recuperar la tradició barcelonina de rebuig a la violència i de crida per la pau.

Reforç del transport públic

Amb motiu de la manifestació, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recomana la utilització del transport públic, i especialment el metro, en els desplaçaments que es facin per accedir a la zona del centre de la ciutat, ja que el trànsit en superfície estarà restringit. També és aconsellable preveure un temps addicional per al desplaçament, com en qualsevol esdeveniment massiu.

Dissabte a la tarda es reforçarà un 40% la capacitat del metro i un dispositiu especial vetllarà per la fluïdesa i la seguretat dels fluxos de passatge.  Davant la possible saturació de l’exterior, a partir de les 17.00 hores s’aconsella evitar les estacions de Diagonal, Passeig de Gràcia i Catalunya com a destinació.

Santa Coloma en solidaritat amb les víctimes

El passat divendres 18 d’agost, unes 400 persones, ciutadania i diferents representants polítics, d’entitats i associacions colomenques, es van manifestar de manera silenciosa a la plaça de la Vila de Santa Coloma per mostrar la solidaritat amb les víctimes i familiars de l’atemptat a les Rambles de Barcelona i Cambrils del passat 17 d’agost. A més, les banderes del balcó de l’Ajuntament van ondejar a mitja asta, juntament amb la bandera de l’Ajuntament de Barcelona –amb un crespó negre- i es van decretar tres dies de dol en suport al municipi i a les víctimes de la barbàrie terrorista.