Santa Coloma de Gramenet viu amb intensitat la Festa Major d'Hivern

La ciutat ha gaudit d'un bon grapat d'activitats de caire divers en el marc de la programació de la Festa Major d'Hivern.

La Festa Major d'Hivern es viu a Santa Coloma de Gramenet amb tota la il.lusió que caracteritza aquestes dates nadalenques i amb un munt de propostes d'interès per a tothom. L'Ajuntament i totes les entitats implicades en aquest projecte han fet un programa ple d'activitats festives, lúdiques i culturals pròpies d'aquestes dates tradicionals. Un ventall d'actes per a la gent gran, el jovent, les famílies...on tots i totes poden trobar suggeriments per aquests dies posteriors al Nadal.

Cultura a l'abast de tothom

L'espectacle teatral infantil, Petit Copacabana, va obrir dimecres l'agenda d'activitats culturals de la setmana al Teatre Sagarra. A l'Auditori Can Roig i Torres es va oferir dijous una cantada de peces tradicionals de sarsuela amb els cors de l'Escola Municipal de Música.

Divendres 30 (20.00) la Vetlla de Santa Coloma a l'Església Major ens deixa a les portes de la Diada de Santa Coloma.

La Diada de Santa Coloma

El dissabte 31, la ciutat acomiada l'any 2011 amb la celebració de la seva diada. Els colomencs i les colomenques poden gaudir d'una oferta lúdica molt diversa. De bon matí, la tradicional cursa de Sant Silvestre (09.00) al Complex Esportiu Torribera; l'ofici de Festa Major a l'Església Major (11.00); l'audició de sardanes amb la Cobla Contemporània a la plaça de la Vila (12.00); la cercavila de gegants i capgrossos al centre de Santa Coloma (19.00) i el correfoc de Festa Major també pels carrers dels centre (20.00) per tancar una jornada festiva a tots els racons de Santa Coloma de Gramenet.

Diversió per els més petits i les més petites

Un trenet turístic a la plaça de la Vila fins el 4 de gener; la Fira de Reis a la plaça del Rellotge; i la Cavalcada de Reis i la nit, solidària el 5 de gener són altres actes destacats del programa d'aquesta Festa Major d'Hivern 2011.