"Passió per la cuina" a l'Escola de Restauració

Tornen els cursos de cuina per a aficionats tots els dijous dels mes de febrer

Grameimpuls torna a obrir el seu espai “Passió per la cuina” adreçat a totes aquelles persones que vulguin aprendre o millorar els seus coneixements culinaris. En la programació d’hivern es realitzarà un curs pràctic amb un programa variat i amb productes propis de l’estació com  Arròs Carnaroli (arròs cremós d'ànec del Delta);  Estofats i guisats d'Europa (el goulash); Raviolis al vapor (dim sum de pollastre i verdures) i Masses bàsiques dolces (pasta brisa, pastís de llimona i merengue flamejat).

El curs es realitzarà tots els dijous dels mes de febrer, en horari de 17.30 a 20.30  a la cuina de l’Escola de Restauració i posteriorment es degustaran els plats elaborats al menjador del centre. El preu és de 80 €, si bé, per a les persones que també realitzin el curs d’Hivern II el preu total serà de 150 €.

Més informació i inscripcions: cr. Rafael Casanova, 40, de 9.00 a 14.00 i a l’adreça electrònica info(at)grameimpuls.es (tel. 934661565) iwww.restauraciosantacoloma.cat.