L’OMIC amplia l’horari per atendre noves demandes d’assessorament

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) amplia l’horari d’assessorament. Si fins ara funcionava de dimarts a divendres, ara també ho farà els dilluns de 9.30 a 12.00 h.

Amb aquesta mesura, l’OMIC vol respondre l’augment experimentat pel que fa a les sol·licituds ciutadanes d’assessorament jurídic i d’informació en matèries de consum. Juntament amb les demandes tradicionals relacionades amb l’habitatge,els préstecs hipotecaris, les assegurances, els serveis de telefonia, els subministraments, l’alimentació, els serveis turístics, la sanitat, les compres i les adquisicions de serveis, darrerament cadacop són més les demandes d’assessorament en relació amb productes bancaris i financers.

Des de l’OMIC es fa un gran esforç per intentar solucionar la majoria de conflictes a través de la mediació, tot evitant litigis judicials i arbitrals. Es posa l’Oficina i un advocat mediador a l’abast de consumidors, botiguers, professionals i empresaris perquè ells mateixos, resolguin de forma àgil, creativa i gratuïta els conflictes en l’adquisició de bens i serveis.

Per concertar una visita, heu de sol·licitar-la a l’OIAC (cada dia de 8.30 a 17.30 i el divendres fins a les 14.30), o al telèfon 93 462 40 40 (mateix horari).