Dilluns passat, aquest tipus de vigilància es va fer efectiva al mercat de venda no sedentària de l’entorn de la plaça dels Sagarra, i serà habitual en els propers dies. Agents de la dues forces de seguretat coordinen les tasques i col·laboren de manera recíproca.
Des de primera hora del matí d’aquest dia de venda al carrer, s’hi van celebrar entrevistes amb els gestors del mercat i amb els paradistes per donar en conjunt una bona sensació de seguretat.
Alhora, hi va haver un interès especial en aquelles persones que cometen furts i en els venedors ambulants que no disposen del permís municipal corresponent.
D’altra banda, amb aquesta vigilància mixta es va evitar per complet la pràctica del top manta, un fenomen vist com a molt negatiu pels comerciants de l’entorn.
En aquesta ocasió, i amb motiu d’un control de documentació personal, també van participar en el dispositiu funcionaris especialistes del Cos Nacional de Policia.