El servei A-porta es farà per telèfon per motius sanitaris

El projecte d’acompanyament veïnal per lluitar contra la pobresa energètica A-porta, que es va reiniciar fa uns dies al barri de Can Mariner, després de l’aturada per la Covid-19, ara aposta per la via telefònica.

A causa de l’emergència sanitària del moment actual, la tasca presencial queda suspesa temporalment i es substitueix per entrevistes telefòniques i videoconferències, que permetran seguir assessorant el veïnat del barri que pateix vulnerabilitat energètica en la gestió i reducció de les seves pròpies factures de subministraments bàsics.

Les persones interessades a rebre assessorament dels i les Picaportes, poden contactar al telèfon 633 36 43 70. També poden enviar un whatsapp i se’ls trucarà dins de l’horari establert: de 10 a 13 i de 15 a 17 hores. D’altra banda, s’ha creat l’app ‘APPveinal’ que permet als veïns i veïnes del barri demanar cita i assessorament als i les Picaportes, estarà disponible per a Android i iPhone en els propers dies.

Recordem que aquest projecte s’està desplegant a mil habitatges de Can Mariner. Sis Picaportes, veïns i veïnes del mateix barri, assessoren i aconsellen sobre com reduir la pobresa energètica, realitzar un consum d’energia responsable o adequar les llars al fred i a la calor amb solucions de baix cost, i també a entendre i reduir l’import de les factures de subministraments.