Ciertopelo Market nadalenc

El mercat de segona mà Ciertopelo torna a casa per Nadal i aquest cop ho fa al CRJ Mas Fonollar (c/Sant Jeroni, 1-3) el pròxim diumenge 18, de 11 a 20h.

Qui no té un amic invisible, aquell regal que es resisteix o vol donar-se un capritx? Per a tot això ja teniu pla!

Pels aquells que encara no coneguin Ciertopelo (www.facebook.com/ciertopelomkt), és un mercat de segona mà i coses fetes a mà amb un aire modern i desenfadat que aposta pel reciclatge i les coses boniques.

I a aquesta edició Ciertopelo col·labora amb la Marató de TV3 recollint donacions per la causa, dedicat aquest any a l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. Si vols fer la teva aportació, a l’estand de Ciertopelo podreu col·laborar comprant les seves bosses solidàries.

A més de poder comprar, intercanviar, vendre i col·laborar, també podreu disfrutar de la seva bona musica amb Electronickboy Vs. Oskar Rajah Dj set, Toni DJ i Soberbio y Arrogante DJ set. I per si no fos suficient, també podreu degustar els deliciosos creps variats de La Crep que col·labora a aquesta edició i tindrà una paradeta.

I pels més petits tenim prevista una activitat molt nadalenca: Taller de decoració de galetes amb Art i Farina  de 12 a 14h.

Us esperem el proper piumenge 18 de Desembre al Mas Fonollar de 11 a 20h.