Activitats al Museu Torre Balldovina i al Poblat Ibèric Puig Castellar

Arriba el Cap de Setmana Ibèric a Santa Coloma

Es tindran en compte totes la mesures higièniques i de distanciament establertes per les autoritats sanitàries.

El proper cap de setmana 3 i 4 d’octubre se celebra el 20è Cap de Setmana Ibèric de la Ruta dels Ibers, esdeveniment al qual el Museu Torre Balldovina s’hi afegeix cada any organitzant activitats, tant al mateix Museu com al poblat ibèric Puig Castellar: visites, tallers, jocs, etc. El lema entorn al qual giren les activitats d’aquesta edició és l’explotació dels recursos naturals fa 2.200 anys. Trobareu totes les activitats -amb inscripció prèvia- i més informació al web del Museu 

Donada la situació sanitària, en el disseny de la programa s'han tingut en compte totes la mesures higièniques i de distanciament establertes per les autoritats sanitàries. Hi haurà obligatorietat de portar mascareta, fer higiene de mans i mantenir la distància de seguretat.

El Cap de Setmana Ibèric és un esdeveniment que es fa un cop a l’any i està organitzat per la Ruta dels Ibers, un projecte del Museu d’Arqueologia de Catalunya i els diferents jaciments que integren la Ruta que vol descobrir a la ciutadania com era la vida en època ibèrica a les nostres terres: una societat avançada amb ciutats, pobles i fortaleses, que comerciaven amb grecs, fenicis i romans, i de la qual ens han arribat molts vestigis.