Acte lliurament Premis Càtedra UB-DANONE

El proper 7 d'abril es lliuren els premis als millors treballs de Fi de Grau dels graus de Nutrició Humana i Dietètica i de Ciència i Tecnologia dels Aliments, estudis que s'imparteixen al Campus de l'Alimentació.

L'acte d’entrega d'aquesta I Edició dels Premis Càtedra UB-DANONE tindrà lloc el proper dijous 7 d’abril a les 18h a l’Aula Magna de l’edifici Històric de la Universitat de Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona). L’acte serà presidit pel Dr. Dídac Ramírez, rector Mgfc. de la Universitat de Barcelona, el Sr. Antoni Díaz, director general d’Alimentació, Qualitat i Indústries Alimentaries de la Generalitat de Catalunya i el Sr. Jérôme Boesch, president de DANONE España.
 
Durant l’acte s’entregaran aquests premis als alumnes i tutors dels millors Treballs de Fi de Grau dels graus de Nutrició Humana i Dietètica i de Ciència i Tecnologia dels Aliments, estudis que s'imparteixen al Campus de l'Alimentació de Santa Coloma, ubicat al Recinte Torribera . El Dr. Abel Mariné, catedràtic emèrit del Dep. de Nutrició, Ciències de l’Alimentació i Gastronomia de la UB, impartirà la conferència “La història del iogurt i la seva vinculació amb Barcelona”.