A partir del 15 de gener els nous usuaris de la targeta rosa, majors de 60 anys o que tinguin un 33% de disminució, tindran una gestió de la sol·licitud molt més simple: a partir d’aquesta data, només caldrà enviar per correu postal l’imprès de la sol·licitud a la AMB, o bé presentar-la a l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) sense haver d’aportar documentació addicional.
Els carnets que es vulguin tramitar fins el 31 de desembre d’enguany encara hauran d’anar acompanyades de la documentació justificativa necessària (el certificat de pensions de la Seguretat Social, el Certificat d’atur del SEPE el certificat d’ingressos de l’Agència Tributària o qualsevol altre document que segons les circumstàncies, s’indiqui des de l’OIAC).
Per tal d’ajustar la implantació del nou sistema de gestió, de l’1 al 14 de gener només es podran tramitar aquelles sol·licituds de passi de transport que s’hagin iniciat al 2019 i que continguin tota la documentació necessària.