Vintena edició de la Pujada a les Dues Pedres

Aquest diumenge se celebra la Pujada a les Dues Pedres que cada any organitza la Unió Colmenca d'Atletisme amb la col·laboració de l'Instiut Municipal d'Esport.

Aquest diumenge, 22 de maig, se celebra l’anual Pujada a les Dues Pedres “Memorial Josep Llorca”. Aquesta cursa no competitiva i oberta a tothom, a  realitzar tot passejant o corrent, es desenvoluparà en dos circuits opcionals: un de 5 km per a gent no iniciada i un altre de 10’5 km. per a practicants.

La sortida a les 9.00 hores i l’arribada estaran situades al Parc Forestal de la Bastida (Prat de la Riba, s/n). Al costat del Pavelló La Bastida. Al voltant de les  11.00 hores es farà la cursa Infantil de 500 m.  per a nens i nenes de  menys de 8 anys.

S’obsequiarà tots els participants amb una samarreta de record, l’esmorzar (botifarra amb pa i tomàquet) i la beguda desprès de la cursa. També hi haurà un sorteig de regals i bossa amb sorpreses

La Pujada a les Dues Pedres està organitzada per la Unió Colomenca d'Atletisme en col·laboració amb l'Institut Municipal d'Esports.