Aquest dijous 25 de juny al matí

Tall del subministrament elèctric al barri del Centre

Afectarà a l'Ajuntament que malgrat tot mantindrà la seva activitat amb el personal treballant en modalitat de teletreball o des d’altres dependències municipals.

La companyia Endesa ha comunicat a l’Ajuntament que, per motius relacionats amb treballs de manteniment de la instal·lació elèctrica, aquest dijous 25 de juny es produirà un tall de subministrament elèctric a la Plaça de la Vila, que afectarà a diversos carrers de la ciutat i íntegrament a l'edifici de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

Segons la informació facilitada per Endesa, el tall es podrà produir a partir de les 07:30 h i s’allargarà durant tot el matí, fet que impedirà el desenvolupament normal de l’activitat administrativa. En aquest sentit, amb l’objectiu de garantir una atenció adequada a la ciutadania, totes les cites programades a l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) han estat reprogramades  ja que aquest servei no podrà funcionar amb normalitat durant la incidència. 

Malgrat aquesta incidència, l’Ajuntament mantindrà la seva activitat amb el personal treballant en modalitat de teletreball o des d’altres dependències municipals.

Disculpeu les molèsties que aquesta situació us pugui ocasionar i agraïm la vostre comprensió davant aquest tall elèctric programat per Endesa.