Santa Coloma a la concentració solidària a la plaça del Rei

Com cada dimecres ahir es va fer una concentració per demanar l'alliberament dels cooperants segrestats a Mauritània. Santa Coloma va ser, ahir, la ciutat protagonista, amb la participació de l'alcaldessa, Núria Parlon, diferents regidors i regidores i entitats cíviques.

Barcelona Acció Solidària, juntament amb altres entitats, associacions i institucions es van concentrar ahir dimecres, 7 d’abril  a les 19 h, a la plaça del Rei de Barcelona, per demanar l’alliberament de Roque Pascual i Albert Vilalta, segrestats a Mauritània, i d’aquesta manera mostrar el seu suport a les famílies.
 
Aquest dimecres la concentració comptava amb el suport especial de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, el grup de treballadors 0,7 i més de l'Ajuntament i associacions de la nostra ciutat..