Nova xarxa d'intercanvi de llibres

Els nens i les nenes de l'Escola Virgen del Carmen han instal·lat diversos punts d'intercanvi de llibres a espais públics en el marc d'un projecte de biblioteca al carrer.

Els alumnes i les alumnes de l’Escola Virgen del Carmen han iniciat un projecte de biblioteca al carrer amb el títol “Llegeixme i passa’m”. Inspirats en la filosofia del Bookcrossing, i amb la col·laboració de comerços i establiments, els nens i les nenes d'aquesta escola de Santa Coloma han muntat una xarxa de punts d’intercanvi de llibres a 12 botigues i altres espais públics propers al col·legi.

Amb poc més d’un mes de funcionament, el projecte ja té quatre punts fixos perquè la gent hi porti llibres i se’ls endugui. “Llegeix-me i passa’m” és una idea que va més enllà d’agafar un llibre gratuïtament: cal llegir- lo i passar-lo a un altre lector, convertint així els comerços i els carrers en una gran biblioteca.