Nova plaça a Cementiri Vell

Es crearà a la a la cantonada dels carrers Washington i Cristòfor Colom.

La Junta de Govern Local ha aprovat inicialment el projecte d’urbanització de la plaça situada a la cantonada dels carrers Washington i Cristòfor Colom, un espai de nova creació ubicat al barri de Cementiri Vell, amb un pressupost d’execució per contracte de 414.397,09 € (IVA inclòs) i una superfície total d’actuació és de 1.401,54 m²

El projecte se situa l’encreuament dels dos carrers, enfront del poliesportiu Joan de Moral, aprofitant la nova alineació d’un edifici que ara es troba en construcció. Un cop estigui acabat es procedirà a realitzar la urbanització de la plaça que enllaçarà amb el poliesportiu amb un pas de vianants

La proposta, que inclou la instal·lació de jocs infantils, vol incorporar el màxim espai verd possible, amb nous parterres enjardinats i arbres.

La Junta de Govern ha aprovat també la licitació de la reurbanització del c. de la Vinyals i d’un tram de l’av Pallaresa entre el c. Balears i l’av Ramon Berenguer IV amb un pressupost d’execució del contracte de 815.609,50 € (IVA inclòs). La superfície d’actuació és de 2.660 m2 amb la finalitat de fer un carrer més accessible i segur per a les persones vianants, augmentant i millorant l’espai destinat a aquestes, reduir la velocitat dels vehicles que hi passin, endreçar els serveis i millorar el paisatge urbà.