Les infeccions respiratòries centraran la propera xerrada de l’Hospital de l’Esperit Sant adreçada a la ciutadania

Especialistes en infeccions parlaran aquest dimarts sobre la prevenció de la grip, la pneumònia i la tuberculosi al Museu Torre Balldovina de Santa Coloma de Gramenet.

Aquest dimarts 22 d’octubre, a les 17.30 h, tindrà lloc la xerrada “Infeccions respiratòries. Com prevenir-les?”, organitzada per la Fundació Hospital de l’Esperit Sant (FHES) en el marc del programa FhES Salut. La Sra. Charo Porrón, infermera, i el Dr. Javier Ramos, metge internista, tots dos especialistes en prevenció d’infeccions, explicaran els tipus d’infeccions respiratòries que existeixen, com es poden evitar i quins són els tractaments per a cadascuna, centrant-se en les més habituals: la grip, la pneumònia i la tuberculosi.

La xerrada tindrà lloc al Museu Torre Balldovina de Santa Coloma de Gramenet i comptarà amb la participació del Dr. Vicenç Perelló, Director Gerent de la FHES, i  Soraya Santalucía, Regidora de Salut, Consum i Gent Gran de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet. 

Una dècada promovent hàbits saludables

La FHES va iniciar el Programa de difusió d’hàbits saludables el març de 2009 amb l’objectiu d’oferir informació i consells preventius de salut a la ciutadania de Santa Coloma de Gramenet i la resta de poblacions de la zona. El mes de març d’enguany, amb la celebració del seu 10è aniversari, el programa ha passat a anomenar-se FhES Salut, un nou concepte que, a més d’incloure la promoció d’hàbits saludables, engloba la difusió de tot tipus de temes relacionats amb la salut que preocupen a la població. Durant aquesta dècada, l’Hospital ha organitzat 79 activitats, que han implicat 129 professionals i  congregat al voltant de 4.200 persones.