L’Alcaldessa de Santa Coloma inaugura aquest dijous el nou Centre Cívic del barri Llatí

Amb aquest nou equipament municipal ja són 17 els centres cívics i casals que funcionen a Santa Coloma per a l’ús de les entitats i oberts a la ciutadania.

El dijous 2 de desembre, a les 19.00 h, l’alcaldessa de Santa Coloma Núria Parlon inaugurarà el Centre Cívic Llatí, ubicat al carrer de Nàpols, número 41, al barri Llatí. La ciutadania podrà visitar durant la tarda el nou equipament i veure les activitats habituals de les entitats del barri.

Es tracta d’un equipament de 760 m2 útils, que disposa d’ascensor i que està adaptat a les persones amb mobilitat reduïda. El Centre Cívic Llatí disposa, a la planta que dóna al carrer, d’una sala d’actes, una sala de reunions i d’ordinadors, i el bar; la sala d’actes disposa d’escenari amb llums de baix consum energètic, i equip d’imatge i so amb canó de projeccions i pantalla elèctrica, entre d’altres elements. La primera planta disposa de dos espais per a tallers i cinc despatxos per entitats; i a la planta sótan s’ubiquen els vestuaris i magatzems.  

Amb aquest nou equipament municipal ja són 17 els centres cívics i casals que funcionen a Santa Coloma, ubicats ens els diferents barris de la ciutat, per a les activitats de les entitats i oberts a la ciutadania.