Inauguració de la nova pista poliesportiva a la plaça de la Mediterrània

L’alcaldessa Núria Parlon presidirà diumenge la inauguració d’una nova pista poliesportiva a la plaça de la Mediterrània, al barri del Fondo.

Santa Coloma de Gramenet, 23 d’octubre de 2015.- Aquest diumenge 25 d’octubre (13.00 hores) l’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Núria Parlon, presidirà la inauguració de la nova pista poliesportiva construïda per a la pràctica lliure del futbol sala i el bàsquet a la plaça de la Mediterrània, al barri del Fondo. Hi haurà demostracions esportives i animació infantil amb pinta-cares per als menuts que hi vulguin participar.

Aquest nou equipament està situat a l’espai que dins de la plaça ocupava un estany en desús, de manera que s’ha ampliat considerablement la zona d’espai públic i polivalent. La construcció de la pista poliesportiva forma part del projecte de millora de la plaça de la Mediterrània i l’entorn del carrer de Mozart, al barri del Fondo, que impulsa l’Ajuntament d’aquesta ciutat amb el finançament de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB).

El nou recinte esportiu, obert al jovent del barri, gaudirà d’un ampli horari d’obertura: a l’estiu de 10.00 a 22.00 hores i a l’hivern de 10.00 a 20.00 hores.

La posada en servei d’aquest nou espai és una mostra de la voluntat de l’Ajuntament de dur la pràctica esportiva al carrer  apropant-la als barris.

**Us adjuntem una foto de la nova pista poliesportiva de la plaça de la Mediterrània

Per a més informació i/o contactes

Servei de Comunicació

Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Dori Morillo / Ana Belén Pérez
93 462 40 13 / 630 06 47 31
comunicacio@gramenet.cat
premsa.comunicacio@gramenet.cat