Per una banda, els treballadors han fet actuacions de rehabilitació dels parcs i jardins de la ciutat; destaquen les intervencions al parc de Moragues i al parc del Che Guevara, entre d’altres. Per altra banda, han realitzat reparacions puntuals en voreres de carrers de la ciutat com el de Florència i l’Avinguda Generalitat; d’instal·lació de pilones al carrer de Camil Rosell, carrer de mare de Deu de la Mercè, etc.; i reparació i renovació del paviment d’espais oberts com la Plaça del Rellotge i la Plaça de la Vila.
A aquestes actuacions també s’hi afegeix l’eliminació de barreres arquitectòniques a la via pública, com la construcció d’un pas de vianant adaptat al carrer Santiago Rusiñol i de la instal·lació de la rampa de minusvàlids d’accés a l’Església Major. I també petites actuacions com la neteja i condicionament de parterres enjardinats i murs situats entre blocs al barri de les Oliveres i Can Calvet, entre d’altres, i la instal·lació de baranes de protecció de vianants al Parc de la Pau (veure foto).
El proper període d’actuacions dels plans d’Ocupació de l’Ajuntament s’iniciarà l’octubre i en aquest cas tindrà una durada de nou mesos.