Aquesta associació vol constituir-se a Santa Coloma com a primera escola de freestyle de Catalunya. El freestyle (estil lliure) és el nom que adopta la pràctica de diversos esports basats en les acrobàcies i piruetes sobre patins, bicicletes i monopatins, o en les accions esportives extremes com el snowboard (desplaçament sobre la neu amb una taula de snowboard).
Amb l’objectiu de donar a conèixer el freestyle —especialment entre els joves—, dissabte, de 9.00 a 20.30, s’aniran succeint les classes d’iniciació, les exhibicions i les competicions a diferents espais de les illes 2 i 3 del parc d’Europa. Els participants que s’inscriguin a través d’Internet o de manera presencial rebran un passi per gaudir de totes les activitats.
L’Associació Nacional de Riders Profesionals neix de la inquietud d’un grup de joves esportistes i emprenedors que decideixen associar-se, sense ànim de lucre, amb la finalitat de divulgar les noves modalitats esportives i promoure la creació de nous espais. En l’actualitat, l’Associació compta amb més de 500 esportistes de diverses disciplines. Més de 9.000 riders a la plataforma Facebook en són seguidors. A més, l’Associació participa en diverses competicions i col·labora amb altres entitats cíviques.