Faemino y Cansado aixequen aquest divendres el teló de la nova programació del Teatre Sagarra

Entre les novetats de la programació destaca el nou carnet Sagarra Club, que permet descomptes fins el 50%.

La principal novetat de la nova programació és el Carnet Sagarra Club

Santa Coloma de Gramenet, 8 de febrer de 2012.- Aquest divendres 10 de febrer, a les 21.00 h, comença la nova programació semestral del Teatre Josep Maria de Sagarra. Enguany, els populars humoristes de televisió i teatre Faemino y Cansado aixecaran el teló de la nova programació amb el seu darrer espectacle d'humor surrealista Parecido no es lo mismo.


Es tracta del sisè espectacle dins la carrera d'aquests artistes, que ha recorregut diferents ciutats de l'estat des de la seva estrena al 2010. Les obres de Faemino y Cansado es composen d'una successió de gags, generalment sobre situacions corrents portades a l'absurd i explicades des de l'humor més surrealista.

El Carnet Sagarra Club permet descomptes del 50%

La novetat d'enguany de la programació del Teatre és el carnet Sagarra Club, un document personal i intransferible, que permet descomptes del 50% en totes les funcions. També dóna dret a assistir a conferències i assaigs oberts, participar en sortejos i a rebre mensualment les propostes i novetats de la sala, així com presenciar obres de teatre fora de programa.

Les persones interessades a fer-se'n sòcies poden adreçar-se a les taquilles del Teatre amb el DNI, a partir del 27 de gener, els divendres de 10.00 a 14.00 i de 17.00 a 20.00 hores, fins a una hora abans de cada funció. Per obtenir el carnet, s'ha de comprar un mínim d'una entrada per a tres espectacles diferents de la programació estable. Queden exclosos del descompte espectacles de la programació semestral com les representacions infantils, l'Escena Santa Coloma i altres).

Audiència-I-Real amb Toni Albà

Aquest mes de febrer el Sagarra oferirà més interessants propostes d’humor com la de la companyia de Toni Albà, amb Audiència I-Real (17 de febrer). L'actor vilanoví és molt conegut per les seves paròdies a diferents programes de televisió de màxima audiència. A Santa Coloma podrem veure una obra on es proposa als espectadors i espectadores imaginar un estat modern on el cap és un monarca que un dia ha de presidir un acte oficial, una Audiència (Irreal), davant un públic integrat per tota la premsa nacional i internacional. Aquest personatge fa una insòlita roda de premsa on el públic-premsa pot preguntar el què vol saber. És el punt de partida de l'obra, creada, dirigida i interpretada per Albà.

Sergi López, Godoy i Mariona Casanovas al Sagarra

Més propostes del Sagarra per als propers mesos com la de l'actriu Mariona Casanovas, que ens portarà l’obra Què hi faig aquí baix si sóc un àngel? (9 de març). Posteriorment, visitarà la ciutat l'actor José Sacristán, amb Caminando con Antonio Machado (16 de març). Sergi López i Jorge Picó ofereixen l'espectacle d'humor Livingstone (23 de març); el monologuista Godoy, amb Verás que todo es mentira (13 d'abril); Manel Barceló, amb Els dolents, Shakespeare's villains (20 d'abril); Marta Marco, Isabel Rocatti i Clara Segura, amb L'espera (10 de maig), i la companyia Abozzi, amb l'espectacle de màgia La asombrosa historia de Mr. Snow.

 
A més, el Teatre Sagarra s'incorpora per primer cop al cicle Barnasants amb la presentació de La Banda del Polo Norte (25 de febrer), liderada per Òscar Andreu, presentador del programa La competència, de RAC1.

*****Ja es poden adquirir les entrades de la nova programació a les taquilles del Teatre i al Tel-entrades. Per a més informació www.teatresagarra.cat

 

Per a més informació i/o contactes:

Servei de Premsa i Comunicació

Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet

(Dori Morillo/Ana Belén Pérez)

93 462 40 13 / 618 045 488
comunicacio@gramenet.cat

www.gramenet.cat