Amb l’activitat «Empaperem el barri amb poesia» es pretén difondre aquest estil literari i visibilitzar les creacions poètiques de persones de Santa Coloma. Tots els poemes rebuts es penjaran a les finestres de les seus de les entitats participants i biblioteques.
Qualsevol persona que vulgui participar pot demanar la plantilla per escriure el seu poema escrivint un whatsapp a 682 89 02 85 (CRIJ Rellotge XXI). Un cop omplerta pot dirigir-se a qualsevol biblioteca de la ciutat, on s’encarregaran de fer les gestions per penjar-la.
Es tracta d’una activitat organitzada per: CRIJ Rellotge XXI, Casal dels Infants, Fundació Germina, Fundació Tallers, Centre Obert Moisés, 12 Mesos Solidaris, CNL L’Heura, escola Mercè Rodoreda, Xarxa de Valors, Biblioteques, CRIJ Rellotge XXI i CRJ Mas Fonollar.