El Teatre Sagarra de Santa Coloma de Gramenet va acollir, el 10 de novembre, l'acte de lliurament dels Premis Climent Mur, que enguany han arribat a la 12a. edició. Aquests guardons estan organitzats per l’Àrea Cultural Oriol, amb el suport de l’Ajuntament de Santa Coloma. Els premis s’han atorgat a nou persones de la societat civil per la seva tasca a favor d’un món més solidari i humà.
L'acte va comptar amb l'assistència del conseller de Benestar i Família, Josep Maria Cleries, l'alcaldessa de Santa Coloma Núria Parlon, i el president de l'Àrea Cultural Oriol, Josep Lluís Socias.
La cloenda de l’acte ha estat a càrrec de la companyia Laura Morales, que ha representat l’espectacle ‘Almas Gemelas’.
Guardonats i guardonades
- Dolores Cuadrado Contador, de l'Associació de Veïns del Barri de Riu Nord.
- Iolanda Sintes Palmer, de l'Església Evangèlica Baptista de Gràcia (Barcelona)
- Àlex Marot Martínez, d'Amics de Sant Jeroni de la Murtra (Badalona)
- Alfons Modolell i Roig, del Grup de Metges de l'Hospital de Sant Pau de Barcelona. Director de l'Institut d'Oncologia de la Clínica Corachán. Oncòleg i especialista en hematologia.
- Lluís Platero Gómez, de l'Equip de Matrimonis de la Mare de Déu de Badalona. Cantautor.
- Mercè Montoliu Pérez, del Grup de Veïns de Badalona Centre.
- Núria Salellas i Vidal, del Grup "40 i més" de Mataró. Presidenta de l'Associació Jaume Pineda de Mataró.
- Maria Muela Clemente, del Grup de Joves del Santuari de Santa Eulàlia de Vilapicina de Barcelona.
- Juan Antonio Pascual, del Centre Residencial Lantus Olimpo de Santa Coloma de Gramenet. Voluntari del Centre Lantus Olimpo.