Continua el programa d'activitats mediambientals de tardor

Aquesta tardor s'han programat una trentena d’activitats mediambientals per tal que tothom tingui l’oportunitat d’aprofundir en el coneixement de l’entorn natural i de la biodiversitat.

El nou programa d’activitats gratuïtes es desenvoluparà al Centre d’Educació Ambiental Ecometròpoli, a l’Aula Ambiental de Can Zam Isabel Muñoz i la Jugateca del Parc del Molinet.

Les propostes previstes incorporen mesures sanitàries per protegir-se de la COVID-19.  Enguany caldrà inscriure’s als tallers dues setmanes abans de la data del seu inici per tal de garantir un nombre limitat de persones participants.

El cicle d’activitats mediambientals continua aquest cap de setmana:

Digue’m com ets i et diré què fas

Dissabte 27 de novembre (11:30 h) - Aula ambiental de Can Zam Isabel Muñoz

T’has preguntat perquè hi ha ocells amb cames llargues o becs llargs o amb membranes entre els dits? A partir d’unes dinàmiques lúdiques, l’associació Galanthus ens explicarà les adaptacions dels animals del nostre entorn i a quins dels nostres estris s’assemblen.

“La física, un picolo divertimento!”

Diumenge 28 de novembre (11:30 h) – Ecometròpoli

La física és ciència, art, joc, imaginació, intuïció, divertimento... tot això i molt més. Amb el Centre d’Estudis de la Natura del Barcelonès Nord farem experiments per a petits i grans que ens ajudin a estar en el món i contribueixin a comprendre fenòmens quotidians.

Per a les 2 activitats, cal inscripció prèvia: 618 007 230 / ecometropoli@gramenet.cat