A la Caminada hi haurà per triar dos recorreguts per la Serralada de Marina; un de 6 km i un altre de 10 km. En tractar-se d'una prova no competitiva, ambdós recorregut es poden fer caminant o corrent. Degut a l'horari nocturn és recomanable utilitzat material reflectant, llanternes o frontals amb llum, per facilitar la visibilitat.
La inscripció inclou el dorsal per participar en la caminada, una samarreta commemorativa, entrepà i consumició i entrada a les piscines exteriors de Duet Sports Can Zam (horari de 23:00 a 1:00 h).
Per als menors de 10 anys que vinguin d'acompanyants, inscriure's és gratis, però han de formalitzar la inscripció per tenir-los en compte a l'hora de l'aforament. Se'ls donarà l'entrepà i tindran accés a la piscina. Màxim, 50 nens.
La inscripció costa 12 euros i es podrà fer de forma presencial a les botigues col·laboradores:
- DEPORTES MARATHON:C/San Jeronimo 18-20 (Sta. Coloma Gramanet)
- ESPORTS ELITE:Avda. Santa Coloma 56 y C/Mossent Jacinto Verdaguer,162, telf:93 468 35 30.(Santa Coloma de Gramenet)
- INTERSPORT MASSIP:C/Sant Ramón, 3.(Santa Coloma de Gramenet)
- ATLETA'S , tienda de Domingo Catalán (Crta. de la Bordeta 7, BCN)
També es pot fer via online a infociesc@yahoo.es.
Recollida de dorsals:
Els dorsals i la samarreta es podran recollir a les instal · lacions de Duet Sports Can Zam (C / victor hugo s / n, Santa Coloma de Gramenet) els dies:
- Divendres 11 de juliol de 17:00 a 20:00 h
- Dissabte 12 de juliol de 11:00 a 14:00 hi de 16:00 a 20:00 h