Tall de trànsit a l'encreuament entre els carrers Gaspar i Prat de la Riba

Afectacions de mobilitat per la reurbanització de Prat de la Riba

El tall de trànsit a l'encreuament entre els carrers Gaspar i Prat de la Riba s'allargarà fins al 7 d'agost. Tota al setmana vinent, primera d'agost, continuarà tallat al trànsit per les obres d'urbanització.

Després d'haver iniciat el dijous 14 de juliol la connexió del nou col·lector de Prat de la Riba amb el ja existent al carrer Balears, els treballs es traslladen ara a l’encreuament amb Gaspar. Això comporta afectacions de mobilitat per al veïnat de la zona, ja que des del dilluns 18 està tallat al trànsit l’encreuament fins a la finalització de les obres en aquest sector, aproximadament el 7 d'agost.

El c/Gaspar, entre Prat de la Riba i Av. Pallaresa, queda sense sortida a Prat de la Riba: i només hi pot accedir el veïnat. Les persones usuàries poden accedir als seus aparcaments, però a la sortida a l’Av. Pallaresa només tenen l’opció d’agafar la B-20 direcció Montigalà.

Per minimitzar les molèsties mentre durin les obres l’Ajuntament ofereix a les persones usuàries dels guals ubicats al c/ Gaspar 2-4, 6, 8-10 i Av. Pallaresa 166, 174, 176 I 178, l’alternativa de poder estacionar, de forma gratuïta, els seus vehicles a l’esplanada del Recinte Torribera amb control d’accés mitjançant lectura de matrícula. Abans, però han de contactar amb l’Ajuntament per identificar el vehicle, al telèfon 93 462 40 37, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h, o per correu a obrespratdelariba@gramenet.cat.

Es recomana aquestes persones que utilitzin l’aparcament alternatiu de Torribera, per tal d’evitar molèsties.

L'accés a l'aparcament alternatiu de Torribera s'ha de fer per Mossèn Camil Rosell, carrer del Nord, Wilson, Santa Eulàlia, Camí de Sant Jeroni de la Murtra i Pont de Torribera.