Gent Gran

Acte previ del Congrés Nacional

La precongressual del 8è Congrès Nacional de la Gent Gran es farà a Santa Coloma el dimarts 25 al matí.

Acte Precongressual del “8è Congrés Nacional 2019 Gent Gran: Tenim veu, decidim” a la Sala de Plens de l’Ajuntament  el proper dimarts, 25 de juny, d’11:00 a 13:00h. El Congrès Nacional de la Gent Gran té la finalitat d'arribar a amplis consensos i acord amb referència als temes que afecten el país, i més concretament les persones grans. El Congrés tindrà lloc a Món Sant Benet (a Sant Fruitós de Bages) el divendres 25 d'octubre de 2019.
 
Si no es pot assistir-hi es pot realitzar l’aportació via telemàtica, accedint als qüestionaris de la ponència A o de la ponència B, contestant-los en línia i enviant-los de forma automàtica:

Programa de l'acte precongressual

  • Benvinguda a càrrec d’un/a representant institucional de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet. 
  • Presentació del Consell de la Gent Gran de Catalunya, a càrrec de Ramon Pla, representant del CGGCat. 
  • Presentació del 8è Congrés, a càrrec del Sr. David Agustí, responsable de l’OGGA del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. 
  • Anàlisi de les dues ponències i els qüestionaris del Congrés, a càrrec d’un tècnic de l’OGGA.
  • Nomenament dels delegats i delegades del 8è CNGG. 
  • Torn obert de paraules.
  • Cloenda a càrrec d’un/a representant institucional de l’Ajuntament  de Santa Coloma de Gramenet.