Presentació de la II edició de “Sabors del món”, una mostra festiva de productes que integra llengua i gastronomia al barri del Fondo de Santa Coloma de Gramenet

CONVOCATÒRIA FONDO COMERÇ: L’Associació de Comerciants i Professionals de Fondo Comerç us convida el proper dimarts, 28 de maig, a les 10.30 h del matí, a la presentació de les novetats i activitats previstes amb motiu de la II edició de “Sabors del món”.

Enguany es durà a terme el diumenge 2 de juny a partir de les 10 h del matí.

A la presentació, que es farà al Bar Restaurant German’s, hi participaran cuiners de diverses nacionalitats que ens explicaran quins plats han cuinat i quins ingredients han utilitzat oferint una mostra del seu saber fer a la cuina.

El Centre de Normalització Lingüística L’Heura de Santa Coloma de Gramenet, amb la col•laboració del Termcat, presentarà la traducció al català de la carta del restaurant xinès Wenzhou.

En aquesta edició de “Sabors del món”, també s’han confeccionat unes fitxes col•leccionables en què es parla de diversos productes (cada fitxa recull les característiques i propietats d’un producte i en quins plats es pot trobar). Per elaborar les fitxes s’ha comptat amb la col•laboració del Campus d’Alimentació de Torribera, de la Universitat de Barcelona.


Hi intervindran:
L’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Núria Parlón, el tinent d’alcalde i regidor de Serveis Municipals, Comerç i Mercat, Esteve, Serrano, la regidora d’Infància i Joventut i presidenta del CNL L’Heura, Laia Tordera,  i la presidenta de l’Associació de Comerciants i Professionals Fondo Comerç, Teresa Castellví.

Recordatori
Dia: 28 de maig
Hora: 10.30 h
Lloc: Restaurant German’s, c. Jacint Verdaguer, núm.171,
Santa Coloma de Gramenet

Al finalitzar la presentació s’oferirà un tast dels diferents plats que es presentaran a la mostra “Sabors del món”.