La companyia Endesa, per motius relacionats amb treballs de manteniment de la instal·lació elèctrica, fa un tall de subministrament elèctric aquest dijous 25 al matí fins a les 13:30 h aprox. a la Plaça de la Vila, que afecta a diversos carrers de la ciutat i íntegrament a l'edifici de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.
Estan afectades pel tall finques de Francesc Macià, av de la Generalitat, Francesc Viñas, Anselm Clavé, Sant Carles, Sant Pere, Vistalegre, carreró de la plaça, Llorenç Serra, i Mossen Jaume Gordi.
Aigües de Barcelona també farà un tall de subministrament a la zona per tasques de manteniment del servei, de 12 a 14 h.
Aquest fet impedeix el desenvolupament normal de l’activitat administrativa a l’Ajuntament. En aquest sentit, amb l’objectiu de garantir una atenció adequada a la ciutadania, totes les cites programades a l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) han estat reprogramades ja que aquest servei no podrà funcionar amb normalitat durant la incidència.
Malgrat aquesta incidència, l’Ajuntament manté la seva activitat amb el personal treballant en modalitat de teletreball o des d’altres dependències municipals.
Disculpeu les molèsties que aquesta situació us pugui ocasionar i agraïm la vostre comprensió davant aquest tall elèctric programat per Endesa.