XXVI Trobada de Gegants del Maresme

Tindrà lloc a la nostra ciutat els dies 17 i 18 per posar punt i final als actes del 30è aniversari dels gegants colomencs, Margarida i Genís.

 

Programa d'activitats d'aquesta 26ena trobada comarcal de gegants, a Santa Coloma de Gramenet:

Dissabte 17 de desembre


8:00 Matinades de grallers
Recorregut: Parc europa, Balears, Sant Jeroni, carrer Santa Coloma, Major, Rafel de Casanova, Sagarra, mercat Sagarra, plaça Manelic, Generalitat, Plaça de la Vila (els gegants de Santa Coloma hi seran a la porta de l'Ajuntament per rebre tots els grallers), Sant Carles i plaça Manent. Participen:

  • Grallers de Santa Coloma
  • Gralletans de Gramenet
  • Grallers dels Castellers de Santa Coloma
  • Agarimos de Badalona
  • Fal.lera Gironina

Organitzen el Grallers de la Colla de Gegants de Santa Coloma de Gramenet

17:00 CERCAVILA
CERCAVILA amb les colles per dur els gegants a l’escola Balldovina pels carrers Anselm Clavé, Major i Mare de Deu dels àngels

18:30 Espectacle de Gegants a càrrec de Gegants Som, Històries de Llevant, L’origen del Maresme.
Amb la participació de diverses colles de gegants de la comarca del Maresme
Lloc: Plaça de la Vila

19:30 CERCAVILA
CERCAVILA amb les colles participants per dur els gegants a l’escola Balldovina pels carrers Anselm Clavé, Major i Mare de Deu dels Àngels

Diumenge 18 de desembre

9:30 Plantada de les colles de gegants participants de la XXVI TROBADA COMARCAL DEL MARESME
Lloc Passeig de Mossèn Jaume Gordi

10:00 CERCAVILA
CEIP Balldovina – cr Major – Rafel Casanovas – Pg Mossèn Jaume Gordi
11:15 Ballada dels gegants i gegantons de Santa Coloma
Lloc passeig de Mossèn Jaume Gordi cantonada Rafel de Casanovas

11:30 Passejada de gegants
Recorregut: carrer Rafel de Casanovas, Sagarra, plaça Manelic, avinguda Generalitat i plaça de la Vila

13:00 mostra de balls i acte de canvi d'hereu del Maresme
Lloc: plaça de la Vila

14:00 CERCAVILA
Cr Anselm Clavé – cr Major – Mare de Déu dels Àngels

*AVÍS - El diumenge 18, de 8 a 12 h no podrà haver cotxes aparcats ni es podrà circular pel pg. Mossèn Jaume Gordi. Es desallotjaran els cotxes aparcats al tram del carrer de Mn. Jaume Gordi comprés entre els carrers Rafel de Casanovas i Mn. Camil rossell el diumenge 18 de desembre des de les 8 hores i fins les 12 hores amb motiu de la trobada gegantera.