La venda de palmes i palmons d'aquest any es farà a la ciutat els dies 18, 21 i 23 de març, en el marc dels mercats ambulants i llocs indicats per l'Ajuntament.
Les persones interessades a obtenir el permís corresponent hauran de presentar la sol · licitud a l'Oficina d'Informació i Atenció al Ciutadà (OIAC), mitjançant aquesta instància. L'horari d'atenció al públic està disponible a la web municipal http://www.gramenet.cat/ca/principal/lajuntament/serveis/oiac.html. El termini de presentació començarà el dia 25 de febrer de 2013 i acaba el dia 1 de març de 2013.
S'ha de fer constar, com a mínim, les dades relatives a:
- Nom i cognoms del titular de l'activitat
- Domicili i telèfon
- Altres mèrits
La documentació que cal adjuntar és la següent:
- Original i Fotocòpia del DNI i en cas d'estrangers, original i fotocòpia del permís de residència i de treball (Imprescindible).Original i Fotocòpia de d'alta de l'IAE, l'epígraf corresponent municipal d'aquesta ciutat, província o nacional o l'Alta Censal (Hisenda).
- Original i Fotocòpia del Justificant d'estar al corrent del pagament en la cotització de la Seguretat Social.
- En cas que la sol · licitud sigui presentada per una persona diferent del sol · licitant haurà de presentar una autorització signada d'aquest com a representant, amb fotocòpia del DNI del representant.
Atès que el nombre d'autoritzacions a concedir estan limitades, 4 parades als voltants de cada mercat, als efectes de selecció atendrà per rigorós registre d'entrada de les sol · licituds. Les persones seleccionades no han de tenir cap deute amb aquest Ajuntament per aquest concepte.
Per sol · licitar més informació poden trucar a l'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC), telèfon 96.462.40.40.