Algunes persones veuen minvada la seva qualitat de vida per aquesta situació, ja que els costa sortir de casa o fer vida social per por de no trobar un lavabo accessible en el moment necessari.
A partir d’ara, a Santa Coloma seran molts els edificis i equipaments municipals o privats que s’identificaran com a llocs col·laboradors d’aquesta campanya. Un adhesiu a l’entrada, amb la imatge que il·lustra aquesta informació, facilitarà el reconeixement del servei a les persones que pateixen les malalties esmentades.
Per demanar l’ús del lavabo, aquests pacients s’identificaran com a portadors de la targeta «No puc esperar», que la faciliten els facultatius especialistes o el personal sanitari. Més informació, a www.nopucesperar.cat