Santa Coloma s'adhereix a l'Hora del Planeta

Un any més, Santa Coloma s'adhereix a l'Hora del Planeta, una iniciativa mundial de WWF.

Dissabte que ve, 30 de març, se celebra l'Hora del Planeta, una iniciativa mundial que té per objecte conscienciar institucions, empreses i ciutadania sobre el problema del canvi climàtic. Des de l'Ajuntament de la ciutat, s'han programat alguns actes dirigits als colomencs i les colomenques que vulguin participar d'aquesta jornada d'acció a favor del nostre medi ambient. A més, entre les 20,30h i les 21,30h es procedirà a l'apagat total de les llums del consistori i de la il·luminació pública de la Plaça de la Vila.

Actes a la Plaça de la Vila

18:30  a 20:30
INSTAL.LACIÓ D’UNA IMATGE DEL PLANETA TERRA ENTRE ELS DOS PILARS D’ILUMINACIÓ DE LA PLAÇA.
(GLOBUS INFLAT AMB HELI  I AUTOILUMINAT AMB LEDS)
AMBIENTACIÓ MUSICAL I SPEAKER
 
18:30 a 20:15 TALLERS:
 
DIA DE PESCA. ESPAI QUE REPRESENTA EL MAR ON ELS INFANTS JUGUEN A TREURE EL PLÀSTIC. ( AVALOT TEATRE)
 
DIA SENSE PLÀSTIC . (TALLER DE L’EQUIP D’EDUCACIÓ AMBIENTAL D’ECOMETRÒPOLI)
 
DIA SENSE CARN.
  (TALLER DE L’EQUIP D’EDUCACIÓ AMBIENTAL DE BOSC DE LLUM)
 
20:15 a 20:30h COMPTE ENRERA
 
20:30 a 21:30h
APAGADA DE LES LLUMS DEL PILARS I DE L’AJUNTAMENT . EN COMPLIMENT DE L’HORA DEL PLANETA

 

Des de 2007
L'Hora del Planeta va néixer fa més d'una dècada a Sydney, el 2007, com a gest simbòlic per cridar l'atenció sobre el problema del canvi climàtic.

Un senzill gest que consisteix a apagar els llums de llars, negocis, edificis i monuments emblemàtics durant una hora. Una senzilla acció que després s'articularia un creixent moviment mundial pel Planeta.

Ja formen part del moviment de defensa de la natura milers de ciutats de 188 països que van apagar més de 17.000 monuments i edificis icònics, unint a ciutadans, empreses, ajuntaments i institucions per a, entre tots, "canviar el canvi climàtic".

L'Hora del Planeta demana la unió dels ciutadans, ajuntaments i grups polítics, empreses i organitzacions, per aconseguir un món més respectuós amb la natura.

En l'actualitat l'Hora del Planeta promou accions directes per lluitar contra el canvi climàtic i desenvolupar iniciatives de conservació més enllà de l'acció climàtica. I així, l'Hora del Planeta s'ha convertit en una oportunitat única en defensa del Planeta, promovent estils de vida sostenible, fomentant el desenvolupament renovable, conservant els nostres boscos, mars i recursos naturals o lluitant contra la pèrdua de biodiversitat.

web de l'Hora del Planeta