Aquest divendres 28, a partir de les 18:00 hores, a la Plaça de la Vila s'inaugura el festival amb actuacions màgiques per a tots els públics i moltes sorpreses. I a les 21:00 hores, al Teatre La Colmena actuació d'Un mago en tu vida amb '22 centímetros', que és la distància mínima per veure un número de màgia de prop. Reserveu a entrades@teatrelacolmena.cat amb un cost de 10 euros.
Dissabte 29 és el torn de la Gran Festa Màgica a la Plaça Pau Casals a partir de les 10:00 hores amb diverses actuacions. El II Festival de Màgia, arriba al Teatre Sagarra a les 19 hores. Entrades a 8 euros, a la venda ja a La Taula Vella (Rafael d Casanova 28), Xocala Bar( Plaza de la Vila) i UoOh Design (C/ Major 5)
El Festival Màgic tornarà a inundar carrers i locals de la ciutat. El Teatre Sagarra serà la seu on se celebrarà la Gran Gala Final d’Il·lusionisme, amb la presència d’aquests artistes: El Mag Marín, el Mag Regeix i la fantàstica parella Brando i Silvana. Un espectacle ple d’il·lusions i segur que Mag Fleky organitzador de l’esdeveniment ens portarà alguna sorpresa més.
I diumenge 30, a partir de les 11:00 al CRJ Mas Fonollar, festa de clausura amb actuacions i de màgia i música en directe fins a les 15:00 hores.