Als barris de Can Franquesa i Les Oliveres

S'adapten per a habitatge alguns locals municipals

Ja està en marxa la primera fase de reconversió a habitatge dels locals municipals situats als barris de Can Franquesa i Les Oliveres.

Rehabilitació d'un local a Can Franquesa

Aquesta acció forma part del pla impulsat des de la regidoria d'Habitatge i Energia per augmentar el nombre d'habitatges públics amb una inversió de 900 mil euros.

L'Ajuntament ja va aprovar el canvi d'ús de tots els locals, tant municipals com privats, en aquests dos barris, tot i que la mesura s'estendrà a altres zones de Santa Coloma. Els habitatges resultants (d'1, 2 o 3 dormitoris) serviran per acollir temporalment a les famílies amb menys recursos derivades pels Serveis Socials a la Taula d'emergència social, a l'espera d'un habitatge assequible.

A hores d'ara ja està en marxa la primera fase de reforma de 15 locals, que estan ubicats als carrers Cabrera, Còrdova i Sardana, dels quals s'obtindran 14 habitatges. Actualment s'està executant la reforma en 6 locals del carrer Cabrera; la resta, un a c. Cabrera, 2 a c. Còrdova i 5 al c. Sardana, estan en període de licitació de les obres.

Està prevista la finalització dels treballs dels primers locals a mitjans d'aquest any. Al 2022 està previst executar una segona fase.