La propera setmana està previst l’inici de les obres de remodelació i millora integral del carrer de Sant Isidre, al districte I; unes obres que han estat consensuades amb els veïns del carrer desprès de distintes reunions amb els responsables i tècnics del departament d’urbanisme municipal. Aquestes obres, doncs, contemplen la voluntat veïnal i les necessitats urbanístiques reflectides al projecte que s’executarà.
Nou enllumenat i clavegueram
Tots els serveis urbans es canviaran. El carrer Sant Isidre disposarà d’un nou clavegueram i d’una nou enllumenat. Aquest últim el composaran nous fanals del tipus que hi ha al casc antic de molts municipis catalans. La resta d’infraestructures urbanes també seran substituïdes por unes de noves.
Carrer de vianants
Seguint el desig dels veïns del carrer Sant Isidre, el nou carrer serà de vianants i amb un canvi de sentit del mateix. Amb la remodelació el sentit de la via serà de Ciutadella a Sant Jeroni.