Santa Coloma de Gramenet, 24 de març de 2015.- L’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Núria Parlon, i el vicepresident de Transports i Mobilitat de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), Antoni Poveda, presentaran el proper dijous 26 de març (10 hores), al parc d’Europa d’aquesta ciutat, els nous models de bus elèctric i híbrid que l’AMB vol implantar al territori metropolità.
La singularitat dels vehicles híbrids deriva del fet que, combinant els motors de combustió i elèctric, estalvien fins un 30% d’emissions contaminants i de soroll. Per la seva banda, el model totalment elèctric no genera cap emissió contaminant mentre circula.
L’objectiu és introduir aquest model en algunes de les línies de la ciutat de Santa Coloma operades per l’empresa TUSGSAL.
RESUM CONVOCATÒRIA:
Acte | Presentació a Santa Coloma del nou model d'autobús elèctric i híbrid |
---|---|
Data i hora | Dijous 26 de març, a les 10 hores |
Lloc | Parc Europa, avinguda de la Pallaresa / carrer Dr. ferran Metro L9 Singuerlín |
Assistents | - L’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Núria Parlon -El vicepresident de Transports i Mobilitat de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), Antoni Poveda |
Altres consideracions | es prega en la mesura del possible confirmar l'assistència |
Per a més informació i/o contactes:
-Servei de Comunicació / Premsa d’AMB
premsa@amb.cat – mverbon@amb.cat - 93.506.93.78
-Servei de Comunicació
Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
(Dori Morillo/Ana Belén Pérez)
93 462 40 13 / 618 045 488
comunicacio@gramenet.cat
morilloga@gramenet.cat