Presentació de la pel·lícula i llibre “La Estrella” ambientada en Santa Coloma

La ciutat està sent l'escenari de rodatge del film "La Estrella", que aquesta tarda es presenta a la Biblioteca Singuerlín-Salvador Cabré. L'acte comptarà amb l'autora del llibre i co-guionista, Belén Carmona, del director Alberto Aranda, i de l'alcaldessa de Santa Coloma, Núria Parlon.

La Biblioteca Singuerlín-Salvador Cabré acull aquesta tarda (19.30) la presentació de "La Estrella", llibre i pel·lícula ambientada i rodada a Santa Coloma. L'autora del llibre i co-guionista,Belén Carmona, i el director Alberto Aranda, ambdós colomencs, estaran presents, acompanyats de l'alcaldessa de Santa Coloma, Núria Parlon, i part de l'equip de rodatge,

La pel·lícula explica la història d’Estrella (Ingrid Rúbio) una noia que viu al barri de Les Oliveres i que treballa el servei de neteja del cementiri, preocupada per la seva amiga i companya de feina (Carmen Machi) que està patint maltractaments.

La Estrella està protagonitzada per Ingrid Rubio, Carmen Machi, Marc Clotet, Fele Martínez, entre d’altres actors, i està previst que s’estreni als cinemes a mitjans de 2012.