Presentació de la campanya "botigu@2.0" de Fondo Comerç

L’objectiu d'aquest projecte és conscienciar als associats de la importància de les noves tecnologies com a eina de promoció dels seus establiments comercials.

L’Associació de Comerciants i Professionals de Fondo Comerç de Santa Coloma de Gramenet han presentat aquest matí, "botigu@2.0", una nova iniciativa de promoció comercial que preten animar als associats ha utilitzar les noves tecnologies com a eina de promoció dels seus establiments. Fondo Comerç supera el centenar de socis amb una mitjana d'edat dels seus associats superior als 50 anys i amb un nombre important d'establiments regentats per "nouvinguts". Amb aquest context, i davant les possibles complicacions en l'ús i la utilització de les eines tecnològiques (Tic's), l'associació ha decidit posar en marxa una campanya de formació i promoció mitjançant les noves tecnològies.

Difusió dels establiments a través d'internet

Se li oferirà a cada establiment associat una filmació completa del seu establiment on el propi comerciant o professional explicarà quina oferta hi té. Aquesta gravació es difondrà a través del portal web (www.fondocomerc.cat) i de les xarxes socials de Fondo Comerç (Facebook, Twitter i Youtube). La iniciativa "botigu@2.0" contempla també cursos de formació en informàtica i xarxes socials per als associats.

La presidenta de Fondo Comerç, Mª Teresa Castellví, ha explicat que la campanya neix de la necessitat d’adequar-se als temps que vivim i en aquest sentit "és important que els associats entenguin aquets nous formats de difusió i promoció dels seus establiments ja que a més de ser totalment gratuïts contribueixen a promocionar els seus negocis".

Per la seva banda el primer Tinent d’alcalde i regidor de Comerç de Santa Coloma de Gramenet, Esteve Serrano, ha fet una ferma defensa del model comercial català i de la ciutat de Santa Coloma, "apostem des del govern municipal per donar suport a aquestes iniciatives que ajuden a la cohesió social”.