L'IES Les Vinyes ha rebut el premi als Treballs de Recerca sobre Convivència i Drets Civils per als instituts d'ensenyament secundari de Santa Coloma.
Al concurs dirigit als/les alumnes de la ESO dels Instituts d’Educació Secundaria de la ciutat de Santa Coloma (INS Les Vinyes, INS Ramon Berenguer IV, INS La Bastida, INS Terra Roja, INS Torrent de les Bruixes, INS Numancia, INS Puig Castellar) hi han participat 14 grups i s’han realitzat 57 tallers i activitats de suport al treball a presentar al concurs.
El premi és el reconeixement final, institucional, públic, visible, no només del procés dut a terme pels i les estudiants, sinó també de la tasca del conjunt de professionals que treballen les complexes dinàmiques convivencials que es produeixen als centres.
Per a més informació sobre aquests guardon accediu a la seva web.
“Joves en Xarxa”
Aquests premis són una iniciativa de “Joves en Xarxa” (www.jovesenxarxa.com) és un projecte concertat entre la Fundació Integramenet , l’Obra Social La Caixa i el Servei de Convivència de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.
La seva finalitat és la de treballar l'educació per a la convivència i la ciutadania introduint valors inclusius, donant suport als nois i les noies per manifestar actituds d'empatia i de confiança envers els altres. Aquesta tasca té alhora una voluntat preventiva i de millora de la identitat personal i de pertinença dels i les joves de la ciutat.