Santa Coloma de Gramenet, a 9 de novembre de 2015.- Aquest dijous 12 de novembre (20.00h), tindrà lloc al Centre d’Art Contemporani Can Sisteré l’acte d’inauguració de l’exposició “Dibuixant ambulant” de l’il·lustrador Paco Roca. Prèviament, a les 19.30h hi haurà un recorregut amb l’artista i l’alcaldessa Núria Parlon per l’exposició adreçada als mitjans de comunicació que ho desitgin.
El dibuixant Paco Roca té una llarga trajectòria reconeguda nacionalment i internacionalment, i ha rebut distincions tan significatives com el Goya al millor guió adaptat per la pel·lícula Arrugas (2011), el Premi Nacional del Còmic (2008) o diversos guardons del Saló del Còmic de Barcelona.
A partir d’un recorregut pels seus còmics més significatius, amb “Dibuixant ambulant” aprofundeix en el procés creatiu i els mètodes de treball de l’autor, aspectes que habitualment queden ocults als lectors i a les lectores.
L’exposició s’inicia amb Arrugas, la seva obra més coneguda, per continuar amb d’altres d’emblemàtiques. Tot plegat, títols que es complementen amb esborranys, apunts, cartells, publicacions, il·lustracions, treballs de premsa i audiovisuals que ens apropen a l’univers particular i creatiu de Paco Roca.
En l’adaptació d’aquesta exposició, comissariada pel seu amic MacDiego, cal destacar el protagonisme de projectes de l’àmbit de la solidaritat i la cooperació internacional realitzats amb Intermón Oxfam.
Resum de l’acte
Dia i hora: Dijous 12 de novembre, 19.30h
Lloc: Centre d’Art Contemporani Can Sisteré (carrer de Sant Carles s/n. Metro L1 Santa Coloma)
Descripció: Recorregut amb l’artista, Paco Roca, i l’alcaldessa, Núria Parlon, per la mostra
Observacions: preguem confirmació en la mesura del possible
Per a contactes, entrevistes i/o imatges
Servei de Premsa i Comunicació
Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Dori Morillo / Ana B. Pérez
93 462 40 13 – 618 045 488
comunicacio@gramenet.cat
premsa.comunicacio@gramenet.cat