L'Escola de Música Can Roig i Torres ha acollit el passat dilluns 28 la presentació de la nova línia de jocs especialitzats en estimulació cognitiva per a la gent gran amb valor social que ha endegat l'Associació Ajudam Predegent mitjançant la marca social “Mira, pensa, recorda”. L'alcaldessa, Núria Parlon, ha fet palès el suport municipal a aquesta inciativa socialment compromesa i ha presidit l'acte, acompanyada de la cofundadora d'Ajudam, Susanna Abelló, i representants de la Fundació La Caixa i Fundació Tallers, entre d'altres.
El producte és una autentica novetat, ja que per primera vegada aquests elements estan adreçats a les persones que ho requereixen i per tant no estant infantilitzats, pensant sempre en la dignitat de la gent gran. A més la intenció es que la distribució del producte es faci a gran escala. La fabricació del producte ha anat a càrrec de Fundació Tallers de Catalunya amb seu a Santa Coloma de Gramenet. Els nous jocs es poden aconseguir mitjançant el web mirapensarecorda.com i a diversos establiments comercials de la ciutat.
L’Associació Ajudam-Predegent neix amb la missió de millorar la qualitat de vida de les persones que pateixen deteriorament cognitiu lleu i la dels seus cuidadors. En l’actualitat atenen més de 60 persones.
Per la seva banda, la marca social “Mira, pensa, recorda” és un projecte socialment compromès que inicia el seu camí acompanyat per la Generalitat de Catalunya, l’ Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i la Fundació Obra Social “La Caixa” a través de la seva convocatòria d’Emprenedoria Social 2015.