Arts Escènics per a la Transformació Social (ARTTS) és un projecte de cooperació cultural i intercanvi artístic que s’acaba de posar en marxa. Del 9 al 16 de desembre, tres grups juvenils procedents de Santa Coloma de Gramenet, Villa el Salvador (Perú) i Tübingen (Alemanya) compartiran un espai de treball, de creació i de sensibilització.
Hi participen el Grup Eirene, una associació pacifista colomenca, l’associació cultural Bigote de Gato (Villa el Salvador) i el grup alemany Zambaioni Youth Circus.
El dia 10 (12.00) faran una rua artística des del carrer Major fins a la plaça de la Vila per commemorar el Dia dels Drets Humans. A la tarda (18.00), hi haurà un espectacle de circ social, Contracorriente, a càrrec de Bigote de Gato al Teatre Sagarra. El dia 15 (20.30) es farà la representació final del projecte ARTTS al Poliesportiu Nou. L’endemà, dia 16 (18.00), tindrà lloc la de presentació del projecte socialBigote de Gato a Ca la Sisqueta.
Del 9 al 16 de desembre es podrà visitar una exposició fotogràfica d’aquest col·lectiu peruà al CRJ Mas Fonollar.