Música independent i alternativa a #festacoloma2014

Propostes habituals a la Festa Major, como el Sintonitzza o el Cortocircuit, presenten enguany novetats pel que fa a la seva ubicació.

Allunyades de l'oferta musical per al gran públic de la plaça de la Vila o de la programació més especialitzada de la plaça del Rellotge, trobem a la Festa Major d'Estiu un grapat de noms propis que satisfaran als seus seguidors més incondicionals i seduiran als que encara no els havien descobert.

FISC SINTONITZZA

El festival de música independent de Santa Coloma es trasllada al recuperat escenari de Can Zam sense perdre ni un gram d’intensitat.

Arribats d’Úbeda, els Guadalupe Plata són el cap de cartell dels concerts de divendres 5, a partir de les 21.00 hores. Blues que no sona a blues, profunds, elèctrics i contemporanis, l’aperitiu perfecte per al menú musical del FISC SINTONITZZA 2014. Perro, La M.O.D.A, F.A.N.T.A, No more lies i Caustic roll dave completen el primer cartell.

Veterans de l’indie i convidats de luxe al cartell del FISC, els Niños Mutantes hi presenten el dissabte 6 (a partir de les 21.00 hores) els temes del seu últim disc: "El futuro". Els acompanyaran Egon soda, Joan Colomo, La Doble Fila, José Domingo i Songstore.

Cortocircuit 2014

SNTK Besòs Lab, nova cúpula de Can Peixauet, divendres 5, a partir de les 22 hores.

Canvi d’escenari per a l’aparador dels nous noms de la música més actual de Santa Coloma: Cult of the Hound, Sajazz Band, Patios interiores, Cactus i Theia.

Nou escenari, noves propostes

Wallace y Ex-Traños + Motosierras + Rock-Ola DJ. SNTK Besòs Lab, Dissabte 6, a partir de les 23 hores.

Dues formacions històriques de l’escena colomenca manaran al nou escenari de Can Peixauet, amb un fi de festa ple del més pur rock’n’roll.