Música coral a l'Auditori Can Roig i Torres

El divendres 25 (21.00) hi actua el Cor de Cambra del Palau de la Música i el dissabte 26 i el diumenge 27 s'hi representa l'opereta "Katiuska".

Continuant l’aposta municipal per oferir una programació musical de qualitat per a tots els públics, l’Auditori Can Roig i Torres (C. Rafael Casanova, 5, 08921) dedica un cap de setmana a la música coral amb les actuacions del Cor de Cambra del Palau de la Música i el departament de cant de l’Escola Municipal de Música.

Divendres 25 a les 21.00 hores, el Cor de Cambra del Palau, dirigit pel Josep Vila, oferirà un recital titulat “Tres Colors mediterranis” que inclou una primera part dedicada a la València del segle XVI, on interpretaran peces de música antiga acompanyades pel conjunt instrumental “Capella Virelai”; una segona part dedicada a la Nova cançó, on s’escoltaran peces molt conegudes de Joan Manuel Serrat, Lluís Llach i Maria del Mar Bonet, entre d’altres, però amb una nova versió. Tancarà aquest concert de tonalitats mediterrànies una tercera part centrada en les herències de l’Al-Àndalus, composada per vuit cançons populars catalanes, obra de Feliu Gasull. El preu de l’entrada són 6 €.

Dissabte 26 (21.00 hores) i diumenge 27 (19.00 hores) serà el torn de Departament de cant de l’Escola municipal de música, amb “Katiuska”, que ja va ser interpretada l’any anterior amb un notable èxit de públic. Els professors de l’Escola municipal de música, Mª Luz Martínez i César Puente dirigiran als seus alumnes del Departament de cant, ajudats pel Cor Jove i membres de la coral de la Passió d'Esparraguera, en aquesta opereta en dos actes que entusiasmarà als amants de la música coral i servirà de tast a totes aquelles persones que s’apropin per primera vegada al gènere. L’entrada és lliure.