Millores a l'aparcament exterior del carrer Sardana

Han començat les obres de condicionament dels solars amb l'objectiu de reordenar la zona d'aparcament existent. També s'intervindrà puntualment en aquest carrer per evitar les relliscades i millorar la mobilitat.

Aquesta setmana s'han iniciat les obres de condicionament dels solars del carrer de la Sardana amb l'objectiu de reordenar la zona d'aparcament existent i recuperar part del parc del motocròs. Està previst instal·lar senyalització vertical per delimitar l'entrada només a turismes-no podran aparcar ni furgonetes ni camions-i condicionar el terra amb sauló.

Tractament anti-relliscades

La propera setmana, si les pluges no ho impedeixen, s'intervindrà puntualment al carrer Sardana amb l'objectiu d'evitar les relliscades i millorar la mobilitat. A la cantonada amb avinguda de Santa Rosa s'aplicarà tractament antilliscant a partir de bandes a la vorera, amb l'objectiu de millorar la seguretat del paviment i prevenir les caigudes, especialment en zones de fortes pendents. Aquest mateix tractament es farà també en el carrer de Còrdova amb el carrer de Cabrera, i en tots aquells punts de la ciutat que siguin necessaris.