Les festes de barri arriben a Riu Sud

La Plaça Pau Casals viurà un cap de setmana de festes, en el que és un nou episodi més del programa de festes als barris de la nostra ciutat.

Una actuació a càrrec Los Jubilados Marchosos, aquest divendres 5 (19:00h) i el pregó del cantautor local, Javi Jareño (20:15h), a la Plaça Pau Casals dóna el tret de sortida a les festes de barri de  Riu Sud amb una cap de setmana d'activitats al carrer per a tots els públics, música en viu, sopars de germanor...i fins i tot els aficionats al futbol podran gaudir de la final de la Champions: Barça-Juve, en pantalla gran a la mateixa plaça.

Aquest primer cap de setmana del mes de juny, Riu Sud es vesteix amb tres dies de festa farcits d'actes. Consulteu en aquest enllaç la programació.